item1 item1b item1c item1d item1d1 item1e item1f

Doelstelling van Stichting Stap voor Stap

Stichting Stap voor Stap is opgericht om goede doelen te steunen. Waar veel goede doelen aan hun doelstelling voorbij gaan en veel geld aan de strijkstok blijft hangen, wordt door ons elke euro goed besteed en worden er geen kosten gedeclareerd door de bestuursleden.

Alles wat de leden doen gebeurt op basis van vrijwilligheid. De doelen die Stichting Stap voor Stap gaat steunen kunnen rekenen op hulp bij projecten. Zo kunnen projecten gerealiseerd worden met behulp van onze sponsoren en donateurs. Er zal geen geld worden overgemaakt, want dan blijft  het de vraag of het geld dáár terecht komt waar het hoort.

In 2008 hebben we een symbolische cheque van € 7.000,- kunnen overhandigen aan het nieuwe oncologisch centrum van het azM, dat geopend is door Koningin Beatrix.
Zij hebben van ons een systeem ontvangen met LCD-schermen om het lange wachten voor de patiënten minder onaangenaam te maken. Tevens hebben we onze steun verleend bij werkzaamheden tijdens de Roze Loper 2008 en 2009 (een samenwerking van het Toon Hermans Huis en Pink Ribbon).

Er zijn veel projecten gerealiseerd die gerelateerd zijn aan kanker. Dit was ook de insteek van de stichting, echter was er ook een wens om  andere groepen die kampen met ziektes of een handicap, die buiten de "subsidiebootjes” vallen, met projecten te steunen. Zie onder het tabje "projecten".

Ons bestuur bestaat uit:

Mat Brüll (voorzitter)

Isy Stevenhaagen (secretaris)

Math Fratantuono (penningmeester)

Bert van der Velden (bestuurslid)

Jos Candel (bestuurslid)

Frans Ramakers (bestuurslid)

Servé Zeguers (bestuurslid)

HOME HOME item1 NIEUWS NIEUWS item1c MEDIA MEDIA item1d PROJECTEN PROJECTEN item1d1 DONATEURS DONATEURS item1e CONTACT CONTACT item1f